JURA ENA Micro 9 OT Aroma+ bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JURA ENA Micro 9 OT Aroma+ bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

MP305 05-09-2013

Ik heb de ENA Micro 9 nu 3 maanden in bezit. De machine is eenvoudig in gebruik. De melk wordt niet heet genoeg en daardoor is de cappuccino lauw tot warm. Op te lossen om lauwwarme melk te gebruiken maar dat is niet de bedoeling. na 2 maanden werd de koffie slap en de koffiedrab was waterig. Allerlei instellingen geprobeerd en naar Jura gebeld. Ik moest met mijn hand in het apparaat en bij een klepje voelen op de tast want daar zit het filter. Die bleek inderdaad verstopt. Maar je er alleen bij met een vochtig doekje. Wat een gedoe en visueel kan je het niet controleren. Het apparaat heeft veel onderdelen die eenvoudig te plaatsen en reinigen zijn maar het kost wel veel tijd. Ik heb een 9 gegeven voor het apparaat maar qua schoonmaak en filter krijgt het voor mij een 4 want bij zo'n duur apparaat moet een filter uitneembaar zijn om te reinigen.